.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت تصویب شد؛
بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ ارتقاء یافت
شمال نیوز: از فرصت حضور رئیس جمهور در شهر کیاکلا و با توجه به پیگیری های قبلی و خواست بحق مردم بخش کیاکلا و بویژه مادر شهید کشوری که در ملاقاتهایی که با ایشان داشتم موضوع ارتقاء بخش کیاکلا از سوی مادر بزرگوار شهید احمد کشوری عزیز مطرح گردید ...
 بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ ارتقاء یافت

شمال نیوز: سید هادی حسینی نماینده مردم قائم شهر ، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با خبرنگار ما گفت : با توجه به سفر یکروزه دکتر احمدی نژاد به استان مازندران و شرکت در مراسم افتتاح طرح های عمرانی، علمی و بهره برداری از 11 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در شهرستان بابل ، بلافاصله پس از پایان مراسم افتتاحیه دکتر احمدی نژاد بهمراه میرحسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور و استاندار با حضور در منزل شهیدان کشوری با مادر بزرگوار شهیدان احمد و محمد کشوری گفت و گو نمود.

دراین دیدار صمیمی مادر شهیدان کشوری خاطراتی را از فرزندان شهید خود برای رئیس جمهور و جمع حاضر بیان نمود.

حسینی افزود : از فرصت حضور رئیس جمهور در شهر کیاکلا و با توجه به پیگیری های قبلی و خواست بحق مردم بخش کیاکلا و بویژه مادر شهید کشوری که در ملاقاتهایی که با ایشان داشتم موضوع ارتقاء بخش کیاکلا از سوی مادر بزرگوار شهید احمد کشوری عزیز مطرح گردید و بهمین دلیل در این دیدار از دکتر احمدی نژاد تقاضای ارتقاء بخش کیاکلا را مطرح نمودیم و خوشبختانه جناب دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری با این پیشنهاد موافقت نمودند و به پیشنهاد بنده نام سیمرغ را بخاطر استفاده از شهید بزرگوار از نام سیمرغ در عملیاتهای دوران دفاع مقدس ، دستور تاسیس شهرستان سیمرغ را به پاس دلاورمردیها و رشادتهای شهید سرافراز اسلام سرلشگر احمد کشوری ، دادند.

سید هادی حسینی همچنین گفت : در ادامه حضور دکتر احمدی نژاد ، با پیشنهاد بنده ایشان را از جاده های کیاکلا - بهنمیر و کیاکلا - جویبار و محور بهنمیر به کوهی خیل بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات راههای مواصلاتی این محورها قرار گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از حضور دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری در لاریم بزرگ خبر داد.

وی افزود : در این بازدید از دکتر احمدی نژاد صدور دستور مجوز ارتقاء لاریم بزرگ به شهر لاریم مطرح نمودیم که خوشبختانه در اینخصوص که از آرزوهای دیرینه اهالی شریف لاریم بزرگ است ، ریاست محترم جمهوری قول طرح این خواسته را در جلسه بعدی هیئت دولت دادند.

سید هادی حسینی همچنین گفت: با توجه به مذاکراتی که با دکتر نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در خصوص دغدغه های مسکن مهر شیرگاه داشتم ایشان دستور ویژه دادند تا همین امروز یک گروه ویژه برای بررسی میدانی به منطقه شیرگاه سفر نمودند و پس از اخذ گزارش از نمایندگان دکتر نیکزاد قول مساعد برای تسریع در ساخت و افزایش سهمیه مسکن مهر شیرگاه را دادند.

در این سفر یکروزه و دیدار و بازدید سید هادی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، میرحسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهوری و نیکزاد سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران دکتر احمدی نژاد را همراهی کردند.

گفتنی است رییس جمهوری كه صبح امروز سه شنبه به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی -علمی وارد استان مازندران شده بود، بهمراه هیئت همراه و سید هادی حسینی ، فیاضی ، دامادی ، ناصری ، نیاز آذری نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی و خانم نسرین سلطان خواه معاون رئیس جمهور از طریق پرواز هوایی ساری را به مقصد تهران ترك كرد.

در پایان دکتر احمدی نژاد در دفتر یادداشت و دلگفته های شهید کشوری مطالبی را به شرح ذیل مکتوب نمودند که به امضای مشترک ایشان ، استاندار ، سدی هادی حسینی و میرحسن موسوی درآمد.

به گزارش شمال نیوز ،طرح ارتقاء بخش کیا کلا به شهرستان سیمرغ ،در جلسه امشب هیات دولت مطرح و تصویب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

aa 30 آذر 1391
درود بر سید هادی حسینی - نشون دادی نماینده واقعی یعنی چی . دمت گرم سید
نا شناس 30 آذر 1391
جناب آقای سید هادی حسینی - با سلام و خسته نباشید .از اینکه یک شهر به شهرستان ارتقاء یابد فی نفسه کار خوبی است اما باید ببینیم همین امر چه تاثیری در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری دارد به نظر بنده شما باید از این فرصت استثنایی استفاده کرده و معضلات نساجی قائمشهر را که ادامه راه آقای اکبری هست رو بیان می نمودین و از این در هراس نباشید که اگر نساجی درست شد به نام آقای اکبری هست و ............ درست است که اسم نساجی با آقای اکبری عجین شده است بالاخره شما هم نماینده این مردم هستید در مورد شرکت زغال سنگ سوادکوه هم باید از این فرصت استفاده میکردید .دغدغه اصلی مردم رفع معضل بیکاری هست و شما باید در کارهایتان اولویت بندی داشته و طبق اولویت پیش بروید . از اینکه رییس دفترش اهل شیرگاه هست و دستور ویژه دادند مربوط به شما نمیشوید و مردم خوب میفهمند که آقای رییس جمهور بخاط رییس دفترش دستور بررسی داده اند نه شخص شما . خواهشمند است بیش از این فکر مردم را به سخره نگیرید که گناهی نابخشودنی است . و درآخر ارتقا شهر کیاکلا به شهرستان بخاطر وجود نازنین شهیدان کشوری و مادر گرانقدرش بوده است نه شخص شما . تاکی میخواهید با این حرفا و استفاده از این فرصتها مردم را گول بزنید .مردم بسیار متفکر و آگاه هستند و همه قضایا را میفهمند . با آرزوی موفقیت
نا شناس 30 آذر 1391
شهرستان شدن چه مشكلي از بيكاري جوانان كياكلا حل مي كند؟
جمعی از اهالیوخانواده شهدا 30 آذر 1391
وزیر محترم کشورو آقای طاهایی استاندار معزز وآقای حسینی نماینده محترم باشناختی وسوابق وجدیت کاری از مهندس عبدالرضا فرزانه سراغ داریم ایشان را به عنوان اولین فرماندار شهرستان سیمرغ خواستاریم و شاهد پیشرفت دیار شهیدان کشوری وطور با انتخاب مهندس عبدالرضا فرزانه بعنوان فرماندار باشیم.
مصطفي اسماعيل زاده 30 آذر 1391

من لم یشکر المنعم من المخلوق لم یشکرالله عزٌ و جلٌ

امام رضا(ع)



هر آنکه خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد



سرور گرامی : جناب آقاي دكتر سيد هادي حسيني نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي شهرستان سيمرغ كياكلا
در فصل تسبیح آفرینش و قنوت درختان به تمنای آسمان و دستهای

خورشید به ذکر یا مقلب القلوب و الابصار ...



بسی خشنودیم که به حول و قوه الهی از تلاشهای صادقانه و کوششهای بی شائبه

حضرتعالی در طول مدت خدمتگزاری در پرتو فضای پرشور و خلاق فرهنگ و پژوهش و در

سال توليد ملي حمايت از كار سرمايه ايراني در کشور عزیزمان ایران،صمیمانه و خالصانه تشکر نماییم.



از اینکه با توکل به ذات خداوندی و توکل بر ایمان راسخ و اعتماد کاملی که به تجربه و

توان علمی و عملی خود دارید و از این مسئولیت حساس استقبال نموده اید وبراي شهرستان شدن بخش كياكلا خالصانه پيگيربوده ايد وبا حضور خود وجناب آقاي دكتر احمدي نژاد ورييس دفترمحترم رياست جمهوري آقاي مهندس ميرحسن موسوي واستاندار محترم مازندران در بيت شهيد كشور به نداي مادر والا مقام شهيدان كشوري ومادر معنوي شهداي كياكلا آقاي دكتر احمدي نژاد لبيك گفتند و موافقت خود را مبني بر شهرستان شدن كياكلا بنام شهرستان سيمرغ اعلام نمودن از طرف امت حزب الله شهيد پرور خانوادهاي معظم شهدا جانبازان آزادگان فرهنگيان كشاورزان دانشجويان كسبه وشوراهاي اسلامي ودهياران ومسئولين كياكلا از محضر شريف حضرتعالي ورياست محترم جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتر احمدي نژاد واستاندار پرتلاش تقدير وتشكر بعمل مي آيد

ازحضرت باری تعالی مزید استمرارتوفیقات آن جناب را مسئلت می نماییم.

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد.

ارادتتمند تان مصطفي اسماعيل زاده
خادم مردم شريف بخش كياكلا شهرستان سيمرغ 91/9/29


نا شناس 30 آذر 1391
تعجب ميكنيم از اقاي حسيني و استاندار نام شهيدان گلگون كفن وطن هيچ وقت از ذهن و ياد مردم نخواهد حال سرداراني چون كشوري كه در وصف رشادتهايشان هزاران نسخ درج نماييم چيزي را بيان ننموديم ايكاش بجاي سهرستان شدن با حضور رييس جمهور بزرگترين صنايع تبديلي بخش كشاورزي و يا كارخانه اي بنام اين عزيز افتتاح ميشد تا فرزندان وطن از دغدغه هاي بيكاري اقتصادي و اجتماعي اينهمه در رنج و خفت بسر نبرند تعطيلي كارخانجات خطه شمال كسور كه قريب به اتفاق در دوره رژيم ستم شاهي تاسيس گرديده بو دپس از سه دهه از انقلاب اسلامي علي رغم هجمه ها و دسسيه هاي داخلي و خارجي به بركت خون شهدا و وتحت رهبري بنيانگذار كبير انقلاب بدينجا رسيده وليكن نه تنها در راستاي توسعه و ارتقا كارخانجات اقدامي صورت نگرفته بلكه تعطيل شده اند مشاركت مردم ما در عرصه هاي مختلف بدون توجه به چپ و راست و ساير طيفها و فقط به خاطر حفظ نظام و پاسداري از خون شهدا و دستاوردهاي امام رضوان الله نبايد با وعده هاي پوشالي و بي اساس به بازي گرفته شود چرا تمام نمايندگان مردم در مجلس در اين زمان حضور پيدا نكرده و بدور از مسايل حزبي جناحي مطالبات بحق مردم را مطالبه ننموده اند حتما خون شهدا دامن كم كاريها و فرفكنيهاي مسولين و وكلاي ملت را خواهد گرفت اميدوارم سايت شمال نيوز با درج اين دل نوشته يكي از جوانان اين مرزو بوم بر بي طرفي در تاييد ويا رد مطالب بيفزايد تا ما حداقل درد دلمان را از اين پنجره بازگو نماييم و مانند بعضي ها دل به رسانه هاي انطرف آب نبنديم
نا شناس 30 آذر 1391
ضمن تبریک به کسانیکه با اگاهی به سید هادی حسینی رای داند بایستی بدون هرگونه تملق بگویم سید هادی اکنون نماینده سه شهرستان نیست بلکه سرمایه ای است برای آینده مملکت .هادی حسینی تنها کسی است که اگر روزی وزیر ورزش شود ناپاکی ها را با علم ریشکن خواهد نمود و صداقت ، یکرنگی را به مردم هدیه خواهد داد .
ضمنا روی سخنم با عزیزانی است که شهر به شهرستان شدن را کمرنگ می بینند ! فریدون منار 50 سال طول کشید تا با توجه به همه امتیازات شهرستان بشود . قدر دان باشیم نه فقط منتقد.
جوان کیا کلایی 30 آذر 1391
صحن علنی مجلس- ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - حسینی و علی‌پور نمایندگان قائم‌شهر سوادکوه و جویبار به رئیس جمهور پیرامون تسریع در تعیین تکلیف تقسیمات کشوری شهرستان سیمرغ کیاکلا، به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش‌های لاریم جویبار، زیرآب سوادکوه و کیاکلا، به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از فروش زمین‌های تخصیص داده شده به منظور توسعه مخازن آب و به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در تکمیل دوربرگردان‌های اختصاصی جاده‌های قدیم و جدید گدوک در محور تهران ـ سوادکوه تذکر دادند..
بنده هم به عنوان یک کیا کلای و به عنوان فرزند شهید از زحمات نماینده بی ادعا جناب آقای مهندس کمال علیپور هم تقدی و تشکر می نمایم.
مهندس مرزبان 30 آذر 1391
دورود بر مادر شهيدان كشور
دورود بر دكتر احمدي نژاد واستاندار مازندران ودكتر ابراهيمي معاون استاندار ونمايندگان مجلس شوراي اسلامي حسيني وعليپور ومسئولين كياكلا خداقوت خسته نباشيد خداوند به شماها خير دهد

افتخار ميكنيم كياكلا به شهرستان سيمرغ ارتقاع يافت حالا بايد فرماندار داشته باشد ودوبخش يك بخش مركز ي بنام شهيد كشور يك ديگر بنام بخش تالار پي انشا الله نمايندگان مجلس ومسئولين همت فرمايند فرماندار پرتلاش انتخاب نمايند اگر كياكلا كيا كلا شد در دولت نهم ودهم بپاس پيگيري بخشدار كياكلا اصغري بود و دوستان او در شورا ضمن تشكر از زحماتشان بنده به عنوان يك شهروند ويك باز نشسته سازماني از نمايندگان محترم مجلس آقاي حسيني وعليپور ودكتر ابراهيمي معاونت سياسي امنيتي استانداري تقاضا دارم در انتخاب
بخشدار مركزي يا تالار پي شهرستان سيمرغ اگر آقاي اسماعيل زاده رييس شوراي اسلامي بخش را انتخاب نمائيد بسيار توان بالايي دارد ومي تواند با فرماندار جديد شهرستان پرتلاش ظاهر شود
به اميد خبر خوش ياحق
مدیر 30 آذر 1391
جناب آقای دامادی شما با این سن واقعا به جایی رفتید که ارزش آن را حفظ نکردید آیا نماینده حزب باد هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟
کلاردشتى 30 آذر 1391
خدا وکيلى کلاردشت براى شهرستان شدن استحقاق بيشترى نداشت ؟ هميشه شما شرقيها حق ما غربيها رو ميخورين . اگر شما شهيد دادين ما هم شهيد داديم .
زهرا 30 آذر 1391
سلام ودرود خدا بر شهیدان اسلام من به نوبه خودم از نماینده با جسارت بی ادعا حوزه مهندس کمال علیپور تقدیرو تشکر را دارم که تمام پیگیریها از جناب ایشان بوده چرا که تفکر او بسیجی است ودنبال کار کردن می باشد مرحبا بر این مرد بزرگ
س.ا.ح 2 دي 1391
واقعا آقای اسماعیل زاده رئیس شورای بخش کیاکلا میتواند گزینه بسیلر خوبی برای بخشدار بودن باشد آقای اصغری هم به عنوان فرماندار
اميري 2 دي 1391
ما از خانواده شهدا بالخصوص خانواده ذوالشهيدين كشوري تشكر داريم.كه درخواست شهرستان شدن كياكلا را را از ريس جمهور تقاضا و موافقت ايشان را گرفتند .آقاي هادي حسيني را چه سننه كه الكي براي خودش تبليغ ميكنه. آقاي حسيني بهتر بود حداقل حرمت خانواده شهيد كشوري را نگه ميداشتي .با مصاحبه به نفع خودت تبليغ نميكردي .اگر مادر شهيدين درخواست نميكرد تو توان اينكار را داشتي ؟ اگر اينطوريه چرا زودتر اقدام نميكردي !!
دوستداران حسيني وعليپور 2 دي 1391
آقاي حسيني هيچ وقت نگفت من همش گفت ما يعني منو مهندس عليپور بوديم پيگير كار كياكلا شديم
حالا بعضيها ادب را رعايت نميكنند وباعث اختلاف مي شوند همه شما ها ديده ايد ادياني واكبري بخاط اختلاف چه بلايي به سر شهرستانها آوردن وهنوز بعضي از مشكلات مرتفع نشد بخاط اختلاف بوده از همه نويسندگان در سايتهاي مختلف كه نظر ميدهند خواهشن دنبال اختلاف اندازي نباشد با خصوصيات هردونماينده آشنايي داريم بسيار مردان شريف هستند وهيچ وقت با خبرهاي دروغ خود را نمي بازند
عسگري 2 دي 1391
آيا آقاي اسماعيل زاده دانشگاه خود را تمام كرد ميخواهين ايشان را بخشدار معرفي كنيدحقيقتا مرد پرتلاشي وخستگي ناپذيري است در توانش هست بخشدار شود
کمرپشتی 4 دي 1391
البته پیگیریهای دکتر ادیانی جهت شهرستان شدن کیاکلا و بخش شدن لاریم و غیره فراموش شدنی نیست و همان کار را برای آقایون راحتر میکنه و به همه دلسوزان نظام خدا قوت میگیم.
نا شناس 5 دي 1391
تقدیر وتشکر از همه مسئولان بخش کیاکلا ، نمایندگان مجلس آقایان حسینی و علیپور، ما جوانان کیاکلا بعداز ارتقاء بخش به شهرستان سیمرغ فقط یه چیز می خوایم، وحدت ... وحدت ... وحدت ... وحدت
نا شناس 26 دي 1391
اگر جلوی اشتبا هات را نگیرید . آنها جلوی شما را خواهند گرفت.ما بعد از سالها تلاش شهرستان سیمرغ شدیم وقطعا در راستای آن افرادی تلاش کردندکه شاید به چشم نیاید . همه وظیفه شان را انجام دادند اگر نمیدانید تحقیق کنید وظیفه یک انسان نسبت به همدیگر و محیط خود چیست.اما شرایط ما برای ادامه کار چیست ما نیاز به یک فرماندار قوی داریم که پشتبانه قوی داشته باش کسی مثل محمود رحمانی با سوابق خوب در کارنامه
نا شناس 8 بهمن 1392
اول به داد هم برسید بعد دادشهرتانبرسید جای خطا نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.